حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

من فقط عاشق اینم.... از گرسنگی نمیرم...... اِنقَدَر زنده بمونم..... . تا که حالتو بگیرم....... من فقط عاشق اینم.... وقتی از همه کلافم..... جای تو ،درد دلامو...... بخونم واسه لاحافم!..... من فقط عاشق اینم...... وقتایی که با تو تنهام..... پودر فلفلو بریزم..... توو غذای تو ، سرِ شام..... عاشق اون لحظه ام که..... من بخندم و بشینم..... حواست به من نباشه...... ورجه وورجتو ببینم...... من فقط عاشق اینم...... الکی یهو نمیرم..... اِنقَدَر زنده بمونم..... تا که حالتو بگیرم

شرط عشق

دختر جوانی چند روز قبل از عروسی آبله ی سختی گرفت و بستری شد.نامزد وی به عیادتش رفت و در میان صحبت هایش از درد چشم خود نالید.بیماری زن شدت گرفت و ابله تمام صورتش را پوشاند.مرد جوان عصا زنان به عیادتش می رفت و از درد چشم می نالید.موعد عروسی فرا رسید.زن نگران صورت خود که آبله آن را از شکل انداخته بود و مرد هم که کور شده بود.مردم می گفتند چه خوب عروس نازیبا همان بهتر که شوهرش کور باشد. 

۲۰ سال بعد ار ازدواج زن از دنیا رفت.مرد عصایش را کنار گذاشت و چشمانش را گشود همه تعجب کردند مرد گفت:من کاری جز شرط عشق را به جا نیاوردم.

خدایا : 

 از عشق امروزمان چیزی برای فردا کنار بگذار: نگاهی ، یادی، تصویری، خاطره ای ، برای آن هنگام که فراموش خواهیم کرد روزی چقدر عاشق بوده ایم