حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

عید

سال نو مبارک 

امیدوارم سال پر برکت و شادی را آغاز کنید

عید

سلامی بهاری همراه با تبریک نزدیک شدن عید به شما 

امیدوارم شاد و خوشحال باشید و به همه ی آرزوهای خوبتون برسید. 

امشب هم که شبه چهار شنبه سوری شادو سلامت باشید. من که اینجا حسابی حوصلم سر رفته.

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم

     

                              از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

                                

     تقصیر کسی نیست که اینگونه اسیریم

                              

                                                  شاید که خدا خواسته دلتنگ بمیریم

 

        

خداااااااااا

خواب دیدم که در ساحل با خدا قدم می زنم.

برپهنه اسمان صحنه هایی از زندگی ام برق زد .

درهر صحنه دو جفت جای پا روی شن دیدم یکی متعلق به خودم و دیگری متعلق به خدا.

وقتی اخرین صحنه ها مقابل چشمانم برق زد. به جای پاها ی روی شن . 

 نگاه کردم متوجه شدم که چندین بار در طول مسیر زندگی ام .

فقط یک جفت روی شن بوده است.

همچنین متوجه شدم که این در سخت ترین و غمگین ترین دوران زندگی ام بوده است.

این برایم واقعا ناراحت کننده بود ودرباره اش از خدا سئوال کردم:خدایا تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمام راه با من خواهی بود.

ولی دیدم که در سخت ترین دوران زندگی ام فقط یک جفت جای پا وجود داشت.

نمی فهمم چرا هنگامی که بیش از هر وقت دیگر به تو نیاز داشتم مرا تنها گذاشتی.

خدا پاسخ داد بنده بسیار عزیزم من در کنارت هستم وهرگز تنهایت نخواهم گذاشت.

اگر در آزمون ها ورنج هافقط یک جای پا دیدی زمانی بود که تورا در اغوشم حمل میکردم.