حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

خداااااااااا

خواب دیدم که در ساحل با خدا قدم می زنم.

برپهنه اسمان صحنه هایی از زندگی ام برق زد .

درهر صحنه دو جفت جای پا روی شن دیدم یکی متعلق به خودم و دیگری متعلق به خدا.

وقتی اخرین صحنه ها مقابل چشمانم برق زد. به جای پاها ی روی شن . 

 نگاه کردم متوجه شدم که چندین بار در طول مسیر زندگی ام .

فقط یک جفت روی شن بوده است.

همچنین متوجه شدم که این در سخت ترین و غمگین ترین دوران زندگی ام بوده است.

این برایم واقعا ناراحت کننده بود ودرباره اش از خدا سئوال کردم:خدایا تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم در تمام راه با من خواهی بود.

ولی دیدم که در سخت ترین دوران زندگی ام فقط یک جفت جای پا وجود داشت.

نمی فهمم چرا هنگامی که بیش از هر وقت دیگر به تو نیاز داشتم مرا تنها گذاشتی.

خدا پاسخ داد بنده بسیار عزیزم من در کنارت هستم وهرگز تنهایت نخواهم گذاشت.

اگر در آزمون ها ورنج هافقط یک جای پا دیدی زمانی بود که تورا در اغوشم حمل میکردم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهتا پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:35 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامی گرم به دوست عزیز و گلم.
از این که دیدم وبت را با این متن و داستان زیبا شروع کردی واقعا خوشحالم و امیدوارم که همیشه و در تمام مراحل زنگیت خداوند پشت و پناهت باشه و همیشه پیروز و سر بلند باشی.
واقعا که همیشه خدا همراه ماست و ما را در تمام مراحل زندگی یاری میکنه.
خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا جوووووووووووووووووووووووووووووووونم عاشقتم.
گلم امیدوارم با این شروع خوبی که داشتی موفق باشی و بتونی وب بسیار زیبایی داشته باشی.
خیلی دوست دارم.
بووووووووووووووووووووووس...........

ستاره* پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ب.ظ http://acheghetam.blogfa.com/

سلام خانوم خانومااااااااااااااااااااااا
عالی بود فدات شم محشر بود
راستی قالبتم خیلی خیلی خوب شد عزیزمممممممممم
بوووووووووووووووووووووووووووووووس
عاچقتمممممممممممممممممممممممممممم
مرسی که خبرم کردی خانوم گل

خطیبی پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:56 ب.ظ http://sdkhatibi.mihanblog.com

سلام
دست مریزاد. گفتم وبتان رابا رنگ آمیزی زیبا کنید ُ اما نه انقدر که دیگرکسی به وب ماسرک نکشد !! احسنت . روحم جلا پیدا کرد . باطرحی نو برای وبلاگتان و متن قشنگی که نوشته ایدخستگی ازتنم دررفت . هرچنداین متن را قبلا خوانده بودم ُ اما خواندن دوباره اش دراین گلستان لذت متفاوتی داشت . شما بااین کار به من جسارت بیشتری می دهید تا بخواهم ازخودتان هم داستان بنویسید. زمانه ی خود راجراحی کنید وازآنچه که می بینید بنویسید. ایده های خود را هنرمندانه دروبتان طرح بزنید. باور کنید که هم شما وهم مخاطبانتان احساس شعف وشورخواهند کرد . تمرین کنید تا دراذهان دیگران فکر ایجاد کنید . فکرهایی که نتیجه ی ان می تواند امید به ساختن دنیای بهتر شود. همیشه به یاد داشته باشید که حرکت های بزرگ فرهگی از همین قدمهای کوچکی شروع می شود که امثال من و شما برمی داریم .
نکته ی آخر ِ؛ از اینکه اینقدر باانگیزه و بانشاط توان خود را به نمایش گذاشته اید تحسینتان می کنم . همیشه شاد وسرافراز باشید.

ستاره* جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:56 ق.ظ http://acheghetam.blogfa.com/

سلام دوست عزیز[گل][گل][گل][گل]
.....................................آّپم...................[گل][گل][گل][گل]
خوشحال میشم وقت کردی بهم سر بزنی[گل][گل][گل][گل]
منتظر حضورت هستم...[گل][گل][گل][گل]

_______★★★★★_______★★★★_____
_____★★★★★★★____★★★★★★__
___★★★★★★★★_★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★★★★★★★★★★★★____
__★★★★★★★★ ★★★★★★★★★★__
___★★★★★★★★★★★★★★★★★★___
____★★★★★★★★★★★★★★★★___
______★★★★★★★★★★★★★★___
________★★★★★★★★★★★★___
__________★★★★★★★★★_____
___________★★★★★★★ ______
___________★★★★★★ _______
____________★★★★_______
____________★★★_______
___________★★________
__________★_________
_________★__________
________★__________
________★__________
________★_________
_________★__________
___________★__________
_____________★_________
_______________★_________
_________________★_________

امیر شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.donyaie-amir.blogfa.com

سلامی بهاری به تو ای دوست گرامی. . .
از بازدید شما به وبلاگم خیلی خیلی خوشهال شدم. . .
من میخواهم بیشتر با شما آشنا شوم. . .
پس لطفا ID خود را بدید تا من add کنم

منتظرم. . . . . .

فعلا بای. . . بای. . . .

سلامی دوباره
از این بابت معذورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد