حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

آبی تر از آنیم که بی رنگ بمیریم

     

                              از شیشه نبودیم که با سنگ بمیریم

                                

     تقصیر کسی نیست که اینگونه اسیریم

                              

                                                  شاید که خدا خواسته دلتنگ بمیریم

 

        

نظرات 3 + ارسال نظر
ستاره* یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:17 ب.ظ http://acheghetam.blogfa.com/

سلام خانوم گلللللللللللللللللللللللللل
خیلی قشنگ بود ولی مگه قرار نشد که غمگین ننویسییییییییییییییییییییییییییییی(خیلی خیلی عصبانی)
خیلی دوست دارم عزیزمممممممممممم
بوووووووووووووووووووس عاچقتممممممممممممممممممممم

[ بدون نام ] جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:34 ب.ظ

سلام گلی جونممممممممممممممممممم
وای گلی خیلی خیلی قشنگ بود عزیزم
ولی منم با نظر ستاره جون موافقم شاد باش و شاد بنویس و با شادیت مارا هم شاد کن(چشمک)
امید وارم که موفق باشی گلم
خیلی خیلی خیلی زیاد دوست دارم
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

لیلی جمعه 28 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:36 ب.ظ

این نظر از من بود (گریه)
یادم رفت اسمم را بنویسم(گریه)
گلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی نظر بالا را من دادم
مردم نظر بالا را من دادم(گریه)
منم لیلییییییییییییییییییییییییییییییییی(گریه)

باشه لیلی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد