حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

حسرت همیشگی...

یه تنها که برای پر کردن تنهایی اینجا میاد

عید

سلامی بهاری همراه با تبریک نزدیک شدن عید به شما 

امیدوارم شاد و خوشحال باشید و به همه ی آرزوهای خوبتون برسید. 

امشب هم که شبه چهار شنبه سوری شادو سلامت باشید. من که اینجا حسابی حوصلم سر رفته.

نظرات 4 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:01 ب.ظ

تقصیر من نیست باور کن!

باور میکنم.

پریسا سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://avril1234.blogfa.com

سلام عزیزم.
مرسی که اومدی گلم.
وب تو هم خیلی قشنگه و مطالبش هم خیلی جالبن....
اون شعره گوشه وبم چون به نظرم قشنگ اومد نوشتمش و گر نه به نظرم خیلی هم غمگین نیست....
عیدو هم بهت تبریک میگم عزیزم...

اشکان چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.rami021rap.blogfa.com

سلام هه هه هه هه آره دیگه ما اینیم .. . . مرسی از این همه هندونه ای که زیر بغلم گذاشتی. جات خالی کلی خوش گذشت

سلام خواهش میکنم قابلی نداشت.ایشالا همیشه همین طور باشه

خطیبی چهارشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ب.ظ http://sdkhatibi.mihanblog.com

سلام
اگر به نظراتی که دو ستانتان داده اند توجه کنید خواهیددید که آنها احساس غمگین بودن شمارا درک کرده اند. و ازطرفی همین آدم غمگین عکسی رابه معرض نمایش گذاشته است که طنزجالب توجهی دارد. بنابر این می توان تضادی را بین آن دومشاهده کرد . البته این دیدگاهی که عرض کردم اصلا به این معنی نیست که نوشته و عکستان ایرادی دارد! منظور این است که شما باپست هایی که در وبلاگتان ایجاد می کنید در واقع به معرفی شخصیت خود هم می پردازید . اگر عرض کردم درهر دو مطلب نوعی اعتراض نهفته است اشاره به محتوای هردو است . درعکس انتقاد ازتفکری است که به نظر کسی که با دیدن عکی می خنددمردود است . و در نوشته تان توجه اصلی به دلتنگی است . چنین به نظر می رسد که نویسنده از دلتنگی به ستوه آمده !!
نکته ی آخر اینکه نقدی که بر پست هایتان زدم خدایی ناکرده دلالت بر ضعف یا افسردگی نویسنده نیست ُ بر عکس شعورتان را تحسین کردم که به عناوین مختلف احساستان را بیان کردید . راحت ترین نوع بیان احساستان در پست آخراست که از شب چهارشنبه سوری گفتید . درست است که حوصله تان سررفته بوده اما با لحن قشنگ و انساندوستانه ای عید را به دوستا نتان تبریک گفته اید . به عبارتی شما جزو آن دسته هستید که شادی مردم برای شما مهم است . واین دسته از مردمان ازعزیز ترین بنده های خداوند هستند . سالی پربرکت و شادی داشته باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد